Дякуємо за ваш запит!
Наш консультант зателефонує найближчим часом
Девелопмент нерухомості потребує від власника чи ТОП-менеджерів компанії багатьох вмінь та талантів для досягнення успіху. Особливо це важливо, коли мова йде про управління людьми та ризиками. Тому так важливо мати професійну команду для реалізації проектів. І буде це власний штат чи підрозділ на аутсорсі не відіграє вирішальну роль. Прискіплива увага завжди приділяється комерційному блоку, а саме маркетингу та продажам, які керують взаєминами з клієнтами.
Добре будувати не значить створювати затребуваний продукт серед покупців. Зазвичай девелоперами стаюсь будівельники, які набули значного досвіду у будівництві. Але глибинного поринання у стратегічне планування не відбулося, особливо у роботу комерційного блоку девелоперського проекту.Як результат, девелопер не до кінця розуміє коли і в якому об'ємі отримає прибуток
Досить точно можна розрахувати кількість необхідних ресурсів для реалізації девелоперського проекту. Тобто розрахувати суми необхідних витрат на будівництво. Для досвідченого будівельника це буденна задача.А ось вирахувати що, коли і у якій кількості буде реалізовано, та що для цього необхідно - це складна справа. Для побудови графіку отримання прибутку необхідно мати практичний досвід та розуміння реалій розвитку ринку нерухомості загалом
Історія світової економіки відображає циклічність свого розвитку. Де є місце спаду і зростанню, пожвавленню і депресії. Кризовий стан галузі будівництва та економіки в цілому звичайне явище, але як завжди, ми не готові до нього.Головне питання, яке постає перед девелопером - як не втратити прибутки, команду, успішність? Як втриматися та пристосуватися до нових часів?Саме у такі періоди виникає потреба у антикризових заходах
● Аналіз наявних конкурентів за локацією, класом житла, позиціонуванням● Аналіз технічних характеристик та наповнення проектів конкурентів● Аналіз складу пропозиції конкурентів: квартирографія, комерційні площі, внутрішня інфраструктура● Порівняння використовуваних схем інвестування● Аналіз ціноутворення та динаміки продажів
РОЗРОБКА АРХІТЕКТУРНОЇ КОНЦЕПЦІЇ
● Аналіз світових тенденцій у сфері нерухомості● Підготовка референсів по архітектурному стилю● Підготовка референсів по ландшафтному дизайну та благоустрою території забудови● Підготовка референсів по дизайну інтер'єрів та облаштуванню МЗК● Пропозиції щодо будівельних матеріалів, які бажано використовувати для фасадів будинків
● Підготовка референсів планувальних рішень● Пропорції щодо формування асортименту пропозиції● Пропозиції щодо майбутніх трансформацій планувальних рішень при зміні кон'юнктури попиту покупців● Комерційна нерухомість, її склад, розміри, призначення● Участь у розробці типового поверху квартир спільно с командою архітекторів проекту
● Розміщення об'єктів будівництва на ділянці забудови● Структура внутрішньої інфраструктури● Благоустрій території ● Ландшафтний дизайн та озеленення території комплексу● Дизайн інтер'єрів Лоббі та МЗК● Клас житла, кількість будинків, секцій, поверховість● Строки реалізації● Технологія будівництва, стіни, утеплення, опалення● Стан оздоблення квартир (без оздоблення, "під ключ")
СТРАТЕГІЯ ПРОДАЖУ
КОМАНДА СЕКТОРУ ПРОДАЖІВ
● Стандарти зовнішнього вигляду офісу продаж● Стандарти зовнішнього вигляду співробітників, що контактують з клієнтами● Стандарти обробки вхідних дзвінків клієнтів та ріелторів, онлайн запитів; стандарти проведення зустрічей з клієнтами в офісі та на будівельному майданчику● Стандарти ведення воронки продажів● Стандарти ведення звітності та обліку продажів● Формування системи навчання персоналу● Формування каталогу матеріалів для успішної праці команди продажів
● Розробка та реалізація тактичних заходів щодо виконання стратегічного плану продажів● Управління продажами, в т.ч. ціновою та асортиментною політикою● Відслідковування операційних результатів та швидке реагування при ухиленні від обраного плану дій● Управління командою: постановка цілей, аналіз результатів, навчання, мотивація● Допомога підлеглим у вирішенні складних питань● Управління після продажним обслуговуванням клієнтів● Вирішення позаштатних виробничих питань
МАРКЕТИНГ ТА PR
● Розробка бренд-платформи: легенда бренду, УТП проекту, позиціонування, бачення, місія та цінності● Розробка неймінгу. Аналіз конкурентів та різних напрямків ринку● Брендбук: логотип, шрифти, фірмові кольори та інші стильостворюючі атрибути бренду● Розробка концепції комунікації бренду: слоган, ключові слова ті візуальний ряд, tone of voice ● Супровід зовнішніх підрядників
● Фотоконтент: фотозйомка, панорамні знімки з квадрокоптера● Архітектурна візуалізація проетка - Рендери (екстер'єри та інтер'єри)● 3Д візуалізації: будинок, квартира● Планування квартир: адаптовані для буклетів та сайту● Макет проекту● Копірайт для опису проекту (для сайту, для буклетів, для ВП)● Презентаційній відеоролик● Супровід зовнішніх підрядників
● Концепція офісу продаж - екстер'єр та інтер'єр● Розміщення: підбір локації, оренда/будівництво● Навігація до офісу продажів: прапори, вказівники, борди, паркинг та інше● Брендування забору, крана● Паспорт об'єкта● Інтерактивні деталі для ВП● Обладнаяння офісу продажів: техніка, програмне забезпечення, канцелярія, меблі і т.п.● Презентаційні деталі: брендована продукція та подарунки для покупців, дитячий куточок, шоу-рум● Супровід зовнішніх підрядників
● Альбом продажів● Презентаційний (іміджевий) буклет● Буклет про проект● Роздатковий матеріал: планування, генплан, прайс● Сувенірна та корпоративна продукція: візитки, пакети, теки; ручки, олівці, флешки, стаканчики, прапорці, блокноти, розмальовки для дітей● Макети для бордів, діджиталу, преси та інших каналів● Супровід зовнішніх підрядників
● Розробка лендінга та сайта проекту● Технічне налаштування: сайт, телефонія, аналітика, CRM● Маркетинг стратегія та розробка медіаплану● Контекстна реклама та SEO-оптимізація● Портали нерухомості: LUN, domik.ua, olx, address.ua та інші● Розсилки: SMS, email● СММ стратегія● YouTube, Facebook, Instagram● Онлайн мапи. Google my business● Ділові ресурси для розміщення банерної реклами, брендування порталів: ukr.net, minfin та інші● Борди та радіо● Зовнішня реклама: реклама на зупинках, громадському транспорті, спортклубах, бізнес центрах та інше
Залиште свої контакти і наш консультант перетелефонує вам найближчим часом