Для девелопера

Девелопмент нерухомості потребує від власника чи ТОП-менеджерів компанії багатьох вмінь та талантів для досягнення успіху. Особливо це важливо, коли мова йде про управління людьми та ризиками. Тому так важливо мати професійну команду для реалізації проектів. І буде це власний штат чи підрозділ на аутсорсі не відіграє вирішальну роль. Прискіплива увага завжди приділяється комерційному блоку, а саме маркетингу та продажам, які керують взаєминами з клієнтами.

Що турбує девелопера?

Скільки і коли я зароблю

Добре будувати не значить створювати затребуваний продукт серед покупців. Зазвичай девелоперами стаюсь будівельники, які набули значного досвіду у будівництві. Але глибинного поринання у стратегічне планування не відбулося, особливо у роботу комерційного блоку девелоперського проекту.Як результат, девелопер не до кінця розуміє коли і в якому об'ємі отримає прибуток

Скільки треба грошей

Досить точно можна розрахувати кількість необхідних ресурсів для реалізації девелоперського проекту. Тобто розрахувати суми необхідних витрат на будівництво. Для досвідченого будівельника це буденна задача.А ось вирахувати що, коли і у якій кількості буде реалізовано, та що для цього необхідно - це складна справа. Для побудови графіку отримання прибутку необхідно мати практичний досвід та розуміння реалій розвитку ринку нерухомості загалом

Як не втратити

Історія світової економіки відображає циклічність свого розвитку. Де є місце спаду і зростанню, пожвавленню і депресії. Кризовий стан галузі будівництва та економіки в цілому звичайне явище, але як завжди, ми не готові до нього.Головне питання, яке постає перед девелопером - як не втратити прибутки, команду, успішність? Як втриматися та пристосуватися до нових часів?Саме у такі періоди виникає потреба у антикризових заходах

НАШІ ПОСЛУГИ ДЛЯ ДЕВЕЛОПЕРІВ

АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ПРОЕКТУ

Heading photo

Аналіз поточної ситуації на ринку

● Аналіз цінової політики ● Попит на ринку● Наявні пропозиції та фінансові інструменти● Споживчі уподобання● Аналіз тенденцій та динаміки розвитку ринку нерухомості

Heading photo

Аналіз земельної ділянки під забудову

● Аналіз району розташування ділянки● Аналіз траспортної та пішохідної доступності ділянки● Існуюча та запланована інфраструктура району● Аналіз сильних та слабких сторін ділянки, можливості та існуючі загрози (SWOT-аналіз)● Висновки, рекомендації

Heading photo

Аналіз потенційної цільової аудиторії

● Аналіз різних сегментів потенційної аудиторії● Формування портрету покупця

Heading photo

Аналіз конкурентів

● Аналіз наявних конкурентів за локацією, класом житла, позиціонуванням● Аналіз технічних характеристик та наповнення проектів конкурентів● Аналіз складу пропозиції конкурентів: квартирографія, комерційні площі, внутрішня інфраструктура● Порівняння використовуваних схем інвестування● Аналіз ціноутворення та динаміки продажів

РОЗРОБКА АРХІТЕКТУРНОЇ КОНЦЕПЦІЇ

Heading photo

Архітектурний стиль.Інноваційні рішення та підходи

● Аналіз світових тенденцій у сфері нерухомості● Підготовка референсів по архітектурному стилю● Підготовка референсів по ландшафтному дизайну та благоустрою території забудови● Підготовка референсів по дизайну інтер'єрів та облаштуванню МЗК● Пропозиції щодо будівельних матеріалів, які бажано використовувати для фасадів будинків

Heading photo

Планувальні рішення

● Підготовка референсів планувальних рішень● Пропорції щодо формування асортименту пропозиції● Пропозиції щодо майбутніх трансформацій планувальних рішень при зміні кон'юнктури попиту покупців● Комерційна нерухомість, її склад, розміри, призначення● Участь у розробці типового поверху квартир спільно с командою архітекторів проекту

Heading photo

Генеральний план, благоустрій та ТЕПи

● Розміщення об'єктів будівництва на ділянці забудови● Структура внутрішньої інфраструктури● Благоустрій території ● Ландшафтний дизайн та озеленення території комплексу● Дизайн інтер'єрів Лоббі та МЗК● Клас житла, кількість будинків, секцій, поверховість● Строки реалізації● Технологія будівництва, стіни, утеплення, опалення● Стан оздоблення квартир (без оздоблення, "під ключ")

СТРАТЕГІЯ ПРОДАЖУ

Heading photo

Стратегія продажів

● Розробка фінансової моделі на весь життєвий цикл проекту
● Графік виводу об'єктів у продаж
● Розробка умов придбання клієнтами об'єктів
● Підготовка планів продажу на: місяць, рік, весь життєвий цикл
● Визначення середньозважених показників ціни 1 м2 на об'єкти

Heading photo

Ціноутворення

● Обгрунтування ціноутворення на основі внутрішніх розрахунків та аналізу ринку● Графік планової зміни ціни ● Асортиментна політика: формування цін в залежності від типів об'єктів та типів планувань● Розробка прайсу об'єктів

Heading photo

Альтернативні канали продажів

● Партнерська програма для посередників● Партнерська програма з банками: кредитування, VIP-обслуговування покупців, колаборації● В2В продажі● Співтовариство інвесторів● Промо-заходи

Heading photo

Бюджет витрат

● Розробка моделі витрат на маркетинг та супровід продажів● Бюджет витрат на запуск проекту● Підготовка медіа-плану● Підбір основних каналів просування 

КОМАНДА СЕКТОРУ ПРОДАЖІВ

Heading photo

Склад та система мотивації

● Аналіз ринку праці в локації розміщення проекту● Розробка штатного розкладу команди під проект● Опис функціонала членів команди ● Розробка показників KPI членів команди● Розробка системи мотивації членів команди

Heading photo

Підбір та адаптація членів команди

● Підбір менеджерів з продажу ● Підбір співробітників фронт-офісу ● Підбір співробітників напрямку маркетингу та PR● Підбір співробітників бек-офісу● Навчання персоналу● Адаптація співробітників згідно їх функціоналу● Атестація членів команди

Heading photo

Книга продажів девелопера

● Стандарти зовнішнього вигляду офісу продаж● Стандарти зовнішнього вигляду співробітників, що контактують з клієнтами● Стандарти обробки вхідних дзвінків клієнтів та ріелторів, онлайн запитів; стандарти проведення зустрічей з клієнтами в офісі та на будівельному майданчику● Стандарти ведення воронки продажів● Стандарти ведення звітності та обліку продажів● Формування системи навчання персоналу● Формування каталогу матеріалів для успішної праці команди продажів

Heading photo

Управління командою продажів

● Розробка та реалізація тактичних заходів щодо виконання стратегічного плану продажів● Управління продажами, в т.ч. ціновою та асортиментною політикою● Відслідковування операційних результатів та швидке реагування при ухиленні від обраного плану дій● Управління командою: постановка цілей, аналіз результатів, навчання, мотивація● Допомога підлеглим у вирішенні складних питань● Управління після продажним обслуговуванням клієнтів● Вирішення позаштатних виробничих питань

МАРКЕТИНГ ТА PR

Heading photo

Бренд-платформа

● Розробка бренд-платформи: легенда бренду, УТП проекту, позиціонування, бачення, місія та цінності● Розробка неймінгу. Аналіз конкурентів та різних напрямків ринку● Брендбук: логотип, шрифти, фірмові кольори та інші стильостворюючі атрибути бренду● Розробка концепції комунікації бренду: слоган, ключові слова ті візуальний ряд, tone of voice ● Супровід зовнішніх підрядників

Heading photo

Розробка контента для проекта

● Фотоконтент: фотозйомка, панорамні знімки з квадрокоптера● Архітектурна візуалізація проетка - Рендери (екстер'єри та інтер'єри)● 3Д візуалізації: будинок, квартира● Планування квартир: адаптовані для буклетів та сайту● Макет проекту● Копірайт для опису проекту (для сайту, для буклетів, для ВП)● Презентаційній відеоролик● Супровід зовнішніх підрядників

Heading photo

Офіс відділу продажу

● Концепція офісу продаж - екстер'єр та інтер'єр● Розміщення: підбір локації, оренда/будівництво● Навігація до офісу продажів: прапори, вказівники, борди, паркинг та інше● Брендування забору, крана● Паспорт об'єкта● Інтерактивні деталі для ВП● Обладнаяння офісу продажів: техніка, програмне забезпечення, канцелярія, меблі і т.п.● Презентаційні деталі: брендована продукція та подарунки для покупців, дитячий куточок, шоу-рум● Супровід зовнішніх підрядників

Heading photo

Дизайн друкованої продукції

● Альбом продажів● Презентаційний (іміджевий) буклет● Буклет про проект● Роздатковий матеріал: планування, генплан, прайс● Сувенірна та корпоративна продукція: візитки, пакети, теки; ручки, олівці, флешки, стаканчики, прапорці, блокноти, розмальовки для дітей● Макети для бордів, діджиталу, преси та інших каналів● Супровід зовнішніх підрядників

Heading photo

Маркетинг стратегія

● Розробка лендінга та сайта проекту● Технічне налаштування: сайт, телефонія, аналітика, CRM● Маркетинг стратегія та розробка медіаплану● Контекстна реклама та SEO-оптимізація● Портали нерухомості: LUN, domik.ua, olx, address.ua та інші● Розсилки: SMS, email● СММ стратегія● YouTube, Facebook, Instagram● Онлайн мапи. Google my business● Ділові ресурси для розміщення банерної реклами, брендування порталів: ukr.net, minfin та інші● Борди та радіо● Зовнішня реклама: реклама на зупинках, громадському транспорті, спортклубах, бізнес центрах та інше

Heading photo

PR стратегія

● PR стратегія● Антикризовий PR● Співпраця зі ЗМІ● Організація іміджевих заходів● Участь у виставках та масових заходах

Бажаєте отримати консультацію?

Залиште свої контакти і наш консультант перетелефонує вам найближчим часом

Дякуємо за ваш запит!

Наш консультант зателефонує найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.